HTML

Tárolás céljából feltöltött versek. No kritika.THX

Az elmúlt évek során többször vesztek el a begépelt verseim, egy-egy újratelepítésnél. Kényelmi és praktikussági szempontok alapján döntöttem úgy, hogy ide is felrakom őket, nem csak a gépemre. Tisztában vagyok vele, hogy jó részük sete-suta. Nem vagyok igazi költő, aki folyamatosan csiszolja a költeményeit. Ha rám tör valami érzelem, akkor egyszerűen kiírom - néha percek műve az egész -, és elrakom őket. Ebből kifolyólag: Ezek nem világszintű publikációk, így mindenféle KRITIKÁKAT NEM KÉREK hozzájuk, mivel nem céljuk, hogy egy verseskötetben szóljanak az emberekhez. . Előre is köszönettel

Friss topikok

Linkblog

neosaman 2011.03.26. 16:45

 

Szeretném sírni látni a földet.
Szeretném látni, hogy a népet,
mely kizsákmányol téged,
lemos könnyed.

 

Szeretném sírni látni az eget.
Szeretném látni, hogy megreped,
s a hasadékon át
eljön a halál.

 

Ha én lennék a föld
Nem teremne több zöld.
Nem lenne tenger
pusztulna az ember.

 

Ha én lennék az ég
Nem gyúlna rajtam több fény
Hideg és sötét lenne jussotok,
s kihalna fajotok.

 

Szeretném, ha mindenki ugyanabban a pillanatban
meglátná, hogy milyen sok bűnünk van.
Ha látnánk mennyire alávalók vagyunk,
Örökre kihalna fajunk.

 

 

1995.V.21. 22.50-23.10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neosaman.blog.hu/api/trackback/id/tr192773522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása